Monday 29 August 2011

PROBLEM

Problem selalu ny datang ta kire waktu kn ? hmm kadang kadang time kiter nga hepyy unn boleh jady jugakk masalah tuhh . manusia nh taleyh lary dry masalah . mane mane pergi msry ade jugakk masalah kn ? pesal eyhh ? pelik ta ? hmmmm L

Cian kad bie , baru jee na hepyy nan fmly da kne cm nh . pdhl mg bukan sala bie , along n iman un . hurm , aku dah ta tahu na buad pe lg da . besar sgt masalah dorg nh skrg . mg da tahap ktrikal da nh . aunty un da cm bongokk da ! mg tade belas kasihan lgsongg ! tade haty perutt ny manusia .

Pe na buad ? jam da kol 1.30 am skrg . aku hny mampu tggu bie dtg amex aku kad casa then sttle kn masalah nh . aku hope sgt sgt aunty ubh fikiran . aku mnx tlg sgt ! akuta sggup laa tgk bie , along n iman kne cm nh . pdhal mg bukan salad org unn . aunty unn taleyh laa amex tindakan cm nh . pepe un dia kene laa siasat dulo kn ?

Mane boleh jdy cm nh . jgn disebabkn mulot org lain n keje org lain dorg plk yg kne tnggung , wooo ! mg saked laa kn ! aduhhh ! pen a buad lg skrg nh ? along da tggu kad ameer . bie ta blik  blik lg , aku plk da ngntok . sok exam plk . emoyy mg aku kne tggl dulo kad casa . mnx tlg as n mmb lain jage kn .

Aku blurr laa , pesal aunty jdy kejam cm nh ? mg taleyh bawak berbincang lngsongg skrnh . hurmmmmm . aku ta tahu pen a buad if tol told org kne kuar dry uma tuhh . YA ALLAh tlg laa , aku buntu laaa ! ta tahu pe na buad ! mg kesian gila bila call along , n along cakap asun nages ! wahhhh ! haty aku mg sedihh gila weyhh ! mg lahanat laa org cina nh kn ? tade haty perut lgsongg !

Hahah ! now Alhamdulillah sume ny pat disettle kn nan baik kod ! 1hary suntukk aku ta tido n tlg bie kemas barang barang . hurmm nan ta saho ny , tmbhan plk aku dew exam pagy tdy . wahhh ! tpy kelaka un dew tahu , sampai tertido lam kls n kad pan kls . sume ny gara gara tuhh . butt sokehh bie , aku ikhlas okay . aku sayanggs kau doll J

Now bie da pindah uma baru . everthing perfect ! I like ! ! penad tpy berbaloi . hurmmm , cian tgk bie . btw , aku respect nan bie couse dia boleh atasi problem nh tnpa p’tolongan fmly . alhamdulillah sume ny berjalan nan lancar . bie awk mg terhebad sayangss J

No comments:

Post a Comment