Monday 29 August 2011

AZROLNIZAM :)

Aku punya jalan cerita senang jee . na kate kn simple ta jugak na kate kn susa unnnn ta laa jugakk . kisah “cinta aku dan dia” aku perlu kn sedikit mase tok fikir kn sume nh . pe aku patot akhr kn sumeny kad sni jee ? entahh laa aku lam dilemma kea ? aku kne terus kn atao stop kad sni demi kebaikan masing masing . jujur aku kata kn dia mg laki laki terhebat yg pernah aku jmpa . dia satu satu ny lelaki yg mencorak kn kehidupan aku sbgai seorg gf , kwn , ank n sbgai ny .

Kad sni aku harus cerita kn tentang sume ny , sometime sume pasangan couple perlu berfikir secara matang tok relationship mereka tok kecapi kebahagiaan kn ? cm tuhh laa aku . aku mahu kn yg terbaik n terhebat tok relationship n pasangan aku . sume couple mahu kn sweet jee 4eva rytee grr ! ahh sume tuhh kejap jee . kalau korng sume mampu atasi sume problem korg nan baik n disampaing tuhh mangunakan akl n fikiran yg baik n waras ta cm aku nhh ..

Jujur aku ckp aku ta mampu sume tuh . ta mampu na jage haty pasangan aku skrg . aku tewas nan sume ny . sal perangai lame baran aku smpai skrg menjadi jadi n mikin melampaui batas . aku sanggup cedera kn pasangan aku buad kali ke2 . hurmmm . aku ta mampu na bhgia kn dia lg . seperti yg dia ckp kn selame nh dia hnya mampu bertahan n bersabar jee nan perangai aku . aku ta sala kn dia , sebab aku tahu nh sume sala aku n aku ta sehebat kekasih sejati dia yg dulo . kekasih yg selalu beri kn kesenangan n kebahagiaan kad pasangan .

Aku sendiri gagal nan kate kate aku yg ingin kn bhgia bersama pasangan baru . ingt kn perkara yg lamer ta kn jdy . aku mahu kn yg baru lam ubungan nh ,tpy np hmpir same jee ? aku sayangss kau bie . aku tana hilang kau tahu ta bie . maaf kn aku dol couse ta care sal kau . baran aku dah malampaui batas kn bie ? sampai kn kau makan haty nan aku . bnyk yg kau pendam semata mata na jage haty aku kn kn ? hmmm , untung laa kau ckp rey tuh . sume ny dah terbongkar kn . kau da jujur nan kau akhr ny bie . n disebabkn tuhh aku perlu ckp TERIMA KASIH sayangss .

Bie , aku sedar yg aku bukan lah yg terbaik kn untuk jady pasangan kau bie ? aku rase rendah gila gila tahu , pdhl kau berhak sgt sgt na tegor n ubah perangai aku . tpy sayangss kn sebalik ny plk . aku tahu melawan kau jee dol ! haiyaa , pe ny gf laa kn . lalalalalalalaaaaa ! bie aku mtk maaf sgt sgt bie . aku ta nak hilang kau tahu ta !

No comments:

Post a Comment