Sunday 6 November 2011

LUAHAN HATI NURANI :)

Berapa kali aku harus kata kn cinta ? berapa lama aku harus menunggu mu .

Bie , seyes aku ckp kali nh yg aku betol betol gagal na sorok kn perasaan aku . aku da try tahan , aku da try kuad kn haty aku tpy sume ny ta menjady . aku cube busy kn diri aku sepanjang hari . tpy bila aku tgk emoyy , dengar lagu kau , tgk pic kau . sumpah aku gagal sayangg . anytime bie aku bukak lagu kau . aku rendu kau sanad sanad !

Yea ! kau pon pelik kn ? tgk aku mcm nh . dulo aku ta seterok mcm nh kn bie . tpy kali nh nmpk sgt terokk ny aku kne tggl . HAHA ! bie , ape aku na buad biler kau tade kad sisi aku haa ? aku na borak nan sp ? aku na gadohh nan sp ? aku na gedix gedix nan sp bie ? sp na buad kn aku air sume ? sp aku na mawa mawa ? n aku rendu gila na dengar kau mawa aku sygs .

Now , cube ingt blik ape yg kter pena buad selama kter bersama bie . dary mula smpai akhr . bie aku ingt sume pesan kau sygs .aku ta pena lupe tahu . bila kau ade nan aku sumpah aku rase tenang gila gila bie . now aku tercari cari mane kau bie . bila bngn tido tade kau . bila pg sane sini kau tade nan aku . bie , mane kau sygs ? pless dtg jmp aku . aku terlampau rendu kan kau bie .

Emoyy , emoyy , emoyy .
Untungg aku ditemani emoyy . emoyy pon ta tentu arh tade kau bie . dia kesana kesini mcm org gila sawan dah . mkn ta selera -__-
Bila bukak lappy , ade pix kau then dia dtg geser geser kad lappy . bila bukak lagu kau dia dtg dekat dekat na dngar suare kau smpai dia tertido . tgk emoyy pon rendu kn kau bie . kau nmpk ta kteorg rendu kn kau . aku yakin t bila kau dtg emoyy msty pg kad kau . n sure time tuhh kau ta snggup tgk dia n na bwk dia blik .


Bila aku akn bersama lg dengan kau hahh ? aku tapena rase cm nh bie . tapena rase sawan babi cm nh . bila duduk sorg sorg aku rase na pg sane kad kau . kau pon tahu kn aku tengah rendu kn kau . kau pon pelik kn sygs . MOMOY MISHH ASUN BHAIII !

Sygs skali , sblom kter berpisah seketika kter gadoh . tuhh yg buad aku terkilan sbb aku ta dpat na jernih kn blik suasane tuhh . msty kau jugakk yg jernih kn blik sume tuhh . kejam ny aku kn bie . pdhl tuhh laa mase ny tok aku buktikn sume ny , tpy aku betol betol gagal ! dah laa mggu nh kter ta bnyk mase , bnyk mase yg terabai cm tuhh jee . aku sedar sume tuh salah aku . smpai kn kau menangis gila gila . da tiba masa ny untuk aku terima ketiadaan kau biebie -_-


Bila aku text kau , aku da try sedaya upaya na ego n tana say ‘ I MISS YOU BIEBIE ‘ see ! see ! see ! aku ta bolehh . aku kuad bila ade kau . aku gembira bila ade ny kau kad depan mata aku Jjujur aku ckp , aku da penad na nages tiap tiap mlm . aku da penad na berpura pura happy depan fmly aku bie . bg aku tade kau soo buad ape aku na happy kn ? baik aku diam kn diri smpai aku dapat jmpa kau sygs . insALLAH , aku kn kuad kn hati aku untuk tggu kau . aku akn tggu kau dtg kad aku . setiap kali aku tido aku kn tggu kau muncul dalam mimpi aku ASUN ! ! ! aku sayang kn kau . aku terlampau sayang kn kau . evn kau tade skrg nh nan aku , aku akn ingt sume PESAN kau . sumpah aku rendu kn kau . aku na kau balik dekat aku );


No comments:

Post a Comment