Sunday 6 November 2011

29oct2011

aku ta mgkin akn lupe nan tarikh nh . salah sorg kwn aku telah meninggal dunia akibat menghidap penyakit TB + DENGGI . seyesly mula mula aku cuma dapat tahu yg dia kad wad . dalam keadaan ktrikal n sedang mnggunakan alat bantuan pernafasan . mase tuh aku tgok bf aku da mula down .


bf aku mg risau gila sbb ade perjanjian antare mereka yg perlu dilaksanakan . malang ny tidak dapat diteruskn . bf aku terkilan sbb ta dapat tunai kn untuk arwah .


arwah seorg yg baik , funny n ta pernah susa kn kwn kwn lain . seronok bila berkawan dengan dia . evn dia suda tua sedikit dari kami semua . dia seorg kwn yg periang . bnyk memory yg telah dia tggl kn bersama kami . 


terkilan , tersentap tuh laa mula ny terjadi bila dapat tahu berita nie . aku ta mampu berkata ape ape . saat kami keluar main boling bersama , hangout sampai pg semata mata na ikod kepala otak aku yg gila untuk cari hantu di kubur kristian dan rumah kosong .


ape ape un aku redha pemergiaan arwah . aku akn doa kn untuk dia . semoga arwah dicucuri rahmat dan ditempat tmpat kn dengan org yg beriman . aku gembira sbb arwah pernah menjadi kwn aku n bnyk memory yg ditinggal kn .


jadi kpd kwn kwn yg lain terutama ny bf aku , hope korg sume tabah okayy . bia kn arwah apek prgi dengan aman . kter yg edop nh perlu terus kn edop . amin .

No comments:

Post a Comment