Saturday 10 September 2011

MCM MANA KALAU AKU CAKAP AKU MAKAN HATYYY !

soryy okayy , rase ny aku perlu jujor kod ! jujor yg sometime aku mg mkn haty nan perangai kai . sumpah !
  


okayyy ! mg laa problem dtg ta kira masa kn ? butt pless ahh tlg layan aku baik baik laa . aku ta mntk seperfct mane pon tpy cukup sekadar okayy okayy jee . 


cm skrg nh  , aku ta sala kn kau . tpy okayy wht pe yg aku ckp tdy . dah kau na mawa mawa aku plk . OMG ! peritt doll ! aku da try na bersikap matang n bersabar . tpy sume tuhh ade batas ny jugakk . aku ta ckp aku nh prfct mane pon k . n kadang kadang perangai aku pon melampaui batas jugakk kn ?



 PLESS TAKE NOTE !

 
aku mtk maaf if kehadiran aku selamer nh just membawa bala , problem , beban kad kau jee okayy ! if kau nak aku boleh berambos dary life kau ! if tuh yg kau mntk ! ! !

No comments:

Post a Comment