Tuesday 5 July 2011

BFF TETAP BFF , DENDAM TETAP DENDAM




Now bnyk skrg gila prob . aki buntu kod ! sorg BBF aku n sorg lg BFF ijam . mlm tdy BFF aku cipta sejarah gempak kad maluri nh ! woooo ! abg akt dia dtg nan kaum kaum dia bantai BFF ijam . gila kod pan mate aku nmpk dia kne bantai ! nwy mg laa aku sokongg nan cara BFF aku nh , butt cuak jugakk smpai kes polis .

Terokk BFF ijam kne mlm tdy . elakkan kaki dia patah jea . huhuhu ! now aku ta tahu mane satu betol ! RELA o TERPAKSE ! tah laaa , if rela kmfem laa aku sokongg dia buad report kn ! oittt ! gila kea ? na hadap sume tuh ? ta snggup doe .

Pepe un mlm tdy sume ny pat d’sttle kn nan baik . sume ny berdamai . tahlaa lan tuhh aku ta bape na sure sgt , couse dak dak sume sawan n mental ! soo kter tggu n lihat je ape yg jdy ps nh . aku n ijam hny mampu tadah ! miahahahahah !

Acctly , mg ta d’nafikan yg aku mg ta puas haty lg ! BFF TETAP BFF n DENDAM TETAP DENDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment