Friday 29 July 2011

BERFIKIR N PENGALAMAN BLIK NAIK KTM BERSAMA . hahahah !

aku mengambil mase yg agk lamer tok cerita kn sume ny dalam nh , bnyk yg ingin aku sampai kn dalam nh . salah satu ny tentang haty n perasaan aku . bie , acttly aku nak kau tahu yg aku taleyh edop tnpe kau dol . aku sayangs gila gila kad kau . kau nak tahu sebab ape ?

  •  bnyk bg aku semangat
  •  selalu ade kad sisi aku time aku perlu kn teman
  •  tahan n terus tahan nan sume perangai aku
  •  selalu sempurnakan ape yg aku nak
  •  selalu hepy kan aku evn ta mnjady
  •  kau selalu UTAMA kan aku dari KAWAN KAWAN kau
  •  bnyk tlg aku evn aku ade prob
  •  bnyk bg aku pngajaran , n ajr aku bnyk perkara yg menarik !
  •  tetap bersaba ngn karenah melampau aku
  •  pandai jady kn aku lemah tnpe kau
  •  selalu buad aku nages n gila bila RENDU kau :)
  •  kau bg aku cinta yg sejati
  •  kau sayangs aku n aku sayangs kau
  •  yg penting kau BG NYAWA KAU KAD AKU BIE .

sebenar ny bnyk lg sal pe . but now aku na mkn couse lapa n lemah kod . kau un tahu kn nape bie . sume ny gar gare KTM dongol tuh . smpai kan aku rase na gelak puas puas n jnji ta kan naik KTM lg . HAHA ! pepe un aku akn jdy kn tuh salah satu pngalaman yg terindah lam ubungan kter sayangss .

nhkau dah blik n9 hope kau jage diri okyy . n pless jgn gedikk . wekkk ! mklom laa rmbot dah baru kn ? warne cntekk ! tgk laa sp yg buad kn en en . soo jgn buad hal okayy kentot !
aku sayangg kau laa bie :)
iloveyou bie <3

No comments:

Post a Comment