Thursday 30 June 2011

AKU TERTEKAN !

seyesly aku mg dah ta tahu pe lg na ckp , na kate mkn haty ta jugakk laa . tpy tah laaa , sometime perasan nh dtg secare tibe tibe kn n bukan kite yg mntk . everday aku pikir yg terbaik tok sume nh , aku ta nak de problem lam ubgan aku n dia . aku just nak dia tahu yg aku buad sume nh bukan tok fun saje laa ! 

aku rendu kn saat saat dulo , manes jee ! OMG ! pe aku dah gila kea saat nh ? ta mgkin laa kod couse aku masih waras time menulis blog ini okayy (:

tipu laa if aku ckp ta jelouse sal kisah silam dia dulo . tpy untungg laa kadang kadang aku pandai main simpan perasaan tuh . bodohh jugakk aku nh , n ta sehebat mane pun couse perasaan tuh sering buad aku sakid sakid n sakid !

pe aku nh ta cukop baik kea bg kaum adam ? ta semesti ny pompn yg social cm nh ta baik kn ? mg ta nafi kn aku ta berape na baik laa kn tpy , cube bnding kn dngan yg bertudung ? rase ny lg terokk kod ! so sorry bg sape yg terase okayy . 

now aku buntu ! 1 perkataan yg keluar dari mulot dia " ta sure aku sayangg dia " pe bnd tuh ? ayt zaman bila tuh sayangs ? heyyy , aku dah ta tahu cner lg na buad kau percaya yg aku tol tol sayangs kan kau doe . kau ade otak n dah boleh berfikir kn ? soo ta salah kod if kau berfikiran logik sikid .  ingt setiap kali kau cakap sal isu nh hati aku sakid gila gila babi ! aku tade hak na mawa kau , tpy tah laa . jgn disebab kn kisah silam kau na cm nh . 

pepe un aku akn tetap terus bersama kau selagi kau ta suruh aku pergi jaoh jaoh dari life kau sayangg(:

No comments:

Post a Comment