Monday 5 March 2012

sekali lg aku di beri peluang untuk merepek dalam blogger nh . okayy 1st soryy mr blogger , couse da lma sgt bia kn kau sunyi kesepian . bnyk sgt masalah yg menimpa aku sejak akhr nh . but alhamdulillah sume ny bolee di atasi . 

okayy , now aku mahu becerita ttg pasangan aku . hmm normally , rasa lain sgt dengan dia . okayy jujo laa yeh hmm sometime aku rasa ta bolee bla da . but aku try kuad tok kukuh kn hubungan ni . tipu laa kn if aku ta sygs kn hubungan nh ? hmm aku rasa org gila sawan jee akn rasa okayy . bg aku nh berat sgt , couse aku rasa da bnyk bsabar dengan semuany . 

aku perlukan kaseh sygs yg sempurna , aku permpuan n bukan ny lelaki . aku da bnyk berubah jadi baik demi kau , tpy kau rasa cukup kea ape yg aku dpt selama nh ? hmmm . okayy ! aku rasa risau sgt couse dalam haty aku dah ade perkataan ituu . aku tahu kau pon tana dengar kn . but ituu laa yg ade dalam haty aku bila kite ade problem . aku rasa nak lari jaoh-2 n tana hadap lg semua nh .

aku da ta kuad mcm dulo lg . aku da ta mcm dulo lg . maaf kn aku couse ituu yg ada dalam haty aku buad masa sekarang . aku perlukn masa unutk berfikir secara baik . hmmm . aku sygs kn kau . terima kasehh ats semuany . aminn .

No comments:

Post a Comment